TM

Kanan & Kiri

Tangan kanan dan tangan kiri.. dua2 aku sayang.. tapi yang kanan kerja lebih keras.. yang kanan ni sering bersalaman dengan tangan kanan yang lain.. yang kanan ni menjadi perantaraan antara nasik dengan mulut.. kanan ni akan buat segala benda.. tangan kiri hanya akan menolong sekiranya kanan ni tak mampu buat sendirian.. kanan ni yang tepuk meja apabila gawang Arsenal dibolosi pihak lawan.. Kalau Arsenal score & menang, kanan ni akan mengajak kiri bertepuk sama.. kanan jugak yg kerap luka.. lebih2 lagi bila amarah yg tak terkawal dilepaskan ke dinding.. Nyata kanan ni banyak diberi peranan utama..
Kiri ni macam terpinggir je.. tapi sebenarnya tidak.. tugas2 si kiri lebih khas.. lebih ekslusif.. Ops Lubang Idong.. Tugas2 Indah Water Konsortium.. tugasan yang sememangnya tidak akan dipertontonkan di khalayak..  kesian kan~ .. Sebagai tanda penghargaan untuk mu wahai kiri..


Aksesori ku sarungkan.. kali ni nko mendapat JAM DIESEL baru.. hehe~

Hadiah daripada isteri ku.. :p
SHARE

Adi

Hi... "experience is the worst teacher; it gives the test before presenting the lesson ... .".

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

4 comments:

  1. waah dpt jam baru..
    arini kita pun dpt hadiah jam, kebetulan eh. tp kita dpt dpd kita sendiri. self-reward. alah 15 hengget jer..tak kesah la hor..yg penting masa itu gold, bukan rega jam tu

    ReplyDelete
  2. haha.. kidin, aku dah try pakai jam kt tgn kanan.. tak boleh la.. kekok!

    ReplyDelete