TM

Nazmi Raja Lawak 5 ep1

Hi guys..
Kembali seperti biasa setelah beristirehat 3D2N di tanah tinggi.. :) Mlm tadi dok lepak2 jer kt rumah sambil layan TV. Aku tak tau plak yg raja lawak musim 5 ni dah start episod 1.. Sambil pekena teh boh halia lemon yg di beli dari tanah tinggi, layan la Raja Lawak ni bersama family.. Aku mmg follow RL ni start dari season 1.. Dari dulu kalo tgk ada yg meluat dan ada yg aku suka.. Ada yg lawak gila n ada yg kesian coz lawak tak menjadi.. Ada yg buat aku terbahak2 sakit perot gelak dan ada yg aku sampai malu tak sanggup nak tgk coz idea mmg out of date dan tak original... Syabas pada Zizan, Johan, Nabil (dulu la..), Sepah yg pada aku berjaya menjadi pelawak hasil dari rancangan realiti ini.. Bermula dari season kedua host Zizan n Johan yg banyak menghidupkan suasana lebih2 lagi kalo peserta buat persembahan lawak tak menjadi..
Season yg terbaru ni ok jugak la ada 3 juri yg boleh buat kita senyum n gelak.. Allahyarham Din dah tak ada dan diganti dgn Sathia ( fevret aku gak dia ni) dan juga David Teo pulak menggantikan Bob Lokman..
Kebanyakan peserta mlm tadi pada episod 1 aku rate = ok la.. kebanyakannya bleh melawak dan menghiburkan.. Tapi!! jap.. aku lupa!!! ada sorang tu sapa nama dia???  haha.. AKU LUPE~!!!! HEHE

Apa yg aku tertarik mlm tadi cuma sorang jer peserta - Nazmi...
Mmg gelak betul2 punya gelak tgk dia punya persembahan.. Tapi aku harap dia ni mmg lwak la.. jgn episod 1 jer lawak.. episod2 seterusnya diharap berterusan la idea dia.. Gud luck !
Sesiapa yg miss tgk mlm tadi or nak tgk lagi, aku ada share video youtube ni.. eh!! aku lupe~!!! ;)
enjoy~
SHARE

Adi

Hi... "experience is the worst teacher; it gives the test before presenting the lesson ... .".

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment