TM

Next Year Turn Sarawak pulak...

Dah dua tahun berturut2 aku beraya kt kampung aku di Batu Pahat,Johor.. Dan dah 2 tahun jugaklah aku tak balik kampung wife aku kt Sibu Sarawak.. Kita ni kerja kat K.L... Bukan apa, mungkin suasana beraya di Johor lebih meriah di bandingkan beraya di Sarawak kot.. Coz ibu mertua aku tinggal sekali ngan aku n aku pon dah takda bapa mertua.. So, kalo di Sarawak pon hanya tinggal makcik2...
Tapi next year mmg aku nak beraya kt sana. Kesian gak wife aku dah lama tak jumpa sedara mara dia..
Dian pon sejak dia lahir tak pernah naik belon balik kampung mummy dia... Bukan apa, kalo balik tu kurang2 kene seminggu kat sana baru puas.. Dah nak kene apply cuti dari sekarang nih.. tu pon kalo aku keje lagi ngan co. sekarang.. hehe.. Adakah raya tahun depan keluarga kami akan bertambah??  ;) tgguuu........
SHARE

Adi

Hi... "experience is the worst teacher; it gives the test before presenting the lesson ... .".

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment