TM

Dian Qaisara Nama diberi....

Bulan Nov 29hb ni anak perempuan aku, Dian Qaisara genap 2 tahun..
Nama blog ni pon aku cilok dari nama dia "daddy+dian" - walopon sekali dgr mcm commedian atau pon red indian..
Mcm pasangan2 lain yg bakal menimang cahaya mata mesti perangcangan nama anak dah di cari seawal mungkin.. Trend sekarang orang dah guna buku cari nama anak termasuk le aku.. Kita kene namakan anak2 kita dengan nama2 yg baik dan indah di sisi Islam..
Carik punya carik bincang punya bincang aku dapat la nama Qaisara yang bermaksud Permaisuri. Tapi kene la adil coz anak yg bakal di lahirkan ni adalah hasil kerjasama.. So, wife aku pulak dia suka nama Dian tak tau kenapa.. mungkin dia minat Dian P Ramlee dan pelakon AADC dari Indonesia Dian Sastrowidoyo.
Dian ni pulak makna dia Cahaya / Lampu / Lilin n sewaktu dengannya lah.. Setelah dpt persetujuan bersama kami kacuk le nama tersebut..
Jadi bila kacuk jadi la nama DIAN QAISARA = CAHAYA PERMAISURI la kunun2nya...
mudah2an Dian Qaisara membesar dengan sihat dan menjadi anak yang Solehah..  Ameenn....

HUKM K.L

9 bulan

Today
SHARE

Adi

Hi... "experience is the worst teacher; it gives the test before presenting the lesson ... .".

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment