TM

9 - 10 - 11 Day Long Crazy Chinese Traffic Jam into Beijing

 

Kita rasa tension bila menghadap jam pegi balik keje.
Kesan traffic jam ni boleh mendatang berbagai penyakit termasuk stress
dan jugak darah tinggi.. lebih2 lagi golongan yg mid age mcm aku ni.
tapi dlm pada kita menghadap jem kt kl ni tak la seterok mana kalo nko dah
get used.. tak lama pon.. paling2 sejam .. kalo ada excident tu kekadang 2 jam jer...
Cuma kita pandai2 la menguruskan masa kita pegi dan balik ofis - cuba mengelak dari
tersangkut dlm peak hours traffic jam.
bila aku tgk traffic jam kt China sampai 7 hari.. Gilos babas...
Kalo aku la, aku bakar je kereta aku tu then claim insurance pastu jalan kaki je balik dari nak menunggu
2 minggu perjalanan.............
SHARE

Adi

Hi... "experience is the worst teacher; it gives the test before presenting the lesson ... .".

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment