TM

2 PERKARA ANEH BERLAKU ~`~`~

Ada 2 kejadian aneh arini berlaku...

1. bersiap nak g keje mcm biasa... pakai sandle n jinjing loafer/kasut keje aku bawak turun bawah... start kereta... panas enjin dan terus memacu kenderaan menuju ke pejabat....
tiba2 taxi yg dtg dari arah bertentangan hon sambil sambil tangan tunjuk kelangit...
aku pon pelik, "ni apa hal lak nih?".. lepas tu bangla kt bus stop lak jerit2 and tunjuk ke arah bumbung kete aku... tiba2 aku teringat!! EMERGENCY BREAK~ aku keluar kete, tgk atas bumbung kete... cantik je kasut keje aku tertenggek atas bumbung... lupa nak bawak masuk masa start enjin td...

2. Stop kt shell petrol station - pegi kaunter bagi kad Bonuslink + RM30... amik resit terus masuk kereta, start enjin dan menyambung perjalanan nak g office... Tiba2!!
EMERGENCY BREAK~~ buat U-turn patah balik g shell tadi... lupa lak nak pam minyak...

Ni semua proses penuaan nih... ntah apa la yg aku mengelamun tadi tu aku pon tak perasan... :p
SHARE

Adi

Hi... "experience is the worst teacher; it gives the test before presenting the lesson ... .".

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

4 comments:

  1. ..hahaha..risau lak lia..wakkaa..leh lupa pam minyak..

    ReplyDelete
  2. yang no 2 tu sama kes dengan kisah ayah sy..hehehe..selamat menyertai warga tua sedunia.. :P
    salam ziarah..

    ReplyDelete