TM

Perubahan Jadual

Ada perubahan jadual yg terpaksa aku buat. Mungkin aku akan balik KL mlm ni.. Sekarang masih di Sg Siput, berhenti makan jap selepas selesai program di Pejabat Mara Kuala Kangsar pagi tadi. Sekarang aku terfikir untuk tidak menggunakan hiway untuk pulang ke KL. Nak lalu jalan lama je... Kalau dari Ipoh ni nak ikut mana ye? Antara sebabnya adalah aku nak buat survey sekali kt area Batu Gajah, Tapah, Slim River pastu masuk pinggir Selangor, kawasan Kuala Kubu seterusnya Rawang. 4 jam jugak aku estimate kalau betul nak menyusur ikut dalam.. Tgk la mcm mana nanti..
SHARE

Adi

Hi... "experience is the worst teacher; it gives the test before presenting the lesson ... .".

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment