TM

Arnab

Baru hari Isnin hari ni.. rasa rindu sangat2 kt Dian.. Kt mummy n Sofy pon rindu jugak, tapi tak sehebat rinduku terhadap anak gadis sulung aku tu... Ini mungkin sebab Dian ni manja sgt kt daddy dia compare dgn mummy. Selalu aku call dia bila outstation mcm ni... hari2. Umur dia 4 tahun lebih tapi dah pandai bersembang dgn aku kt phone. Sabar la Dian, daddy balik 16hb nanti ye..
Balik nanti aku nak bawak dia gi Rabbit Fun Land kt Semenyih. Dian ni suka betul kt kucing and arnab. Last week masa pegi pasar malam kt depan umah, dia nampak org jual arnab. Sibuk dia suruh aku beli. Kitorang ni duduk apartment, mana la selesa bela binatang peliharaan mcm kucing or arnab ni. Untuk melayan kesukaan dia ni, aku mmg plan nak amik replacement leave pada 17hb nanti utk bawak dia pi tgk arnab. Tapi bila aku cek kt website, business hour dia Sat, Sun & Public holiday only.. Takpelah, kita pegi weekend je nanti. Kat sana nanti leh pegang2 and bagi makan arnab... Sure dua2 anak aku suka nanti..

Kalo korang dah pegi boleh la comment sikit apa pengalaman kt sana. Aku dah riki website dia http://www.earcsb.com .
SHARE

Adi

Hi... "experience is the worst teacher; it gives the test before presenting the lesson ... .".

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment