TM

Daerah Seterusnya

Kita lupakan kisah Adi Tedung... Aku tak dapat bayangkan kalo aku ni jadi gangster, Abg Long ke, bouncer dangdut ke, tukang tarik kereta profesional mcm Mael Lambong ke.. Gelaran tedung tu dah semestinya nampak garang dan berbisa... sssssssSSSS!!!! tu bunyi tedung selar... nak lagi gangster carik nama ular lain, Adi Orok2 ke, Adi Mura ke, Adi Sawa ( ni mana ada bisa) ataupon Adi Black Mamba kerr... Yang penting esok pagi aku ada event kt Parit Buntar.

Parit Buntar dari Taiping jarak lebih kurang 50km. Aku akan ikut jalan dalam, malas nak guna hiway. Mcm bulan lepas, dari Taiping aku ikut Simpang terus menuju ke Pt Buntar, dgn memandu ferarri kelabu asap ku, dgn kekuatan enjin 1.3 liter, meter ku pastikan tak lebih 80kmh, dan juga pembakaran sempurna Ron95, perjalanan lebih kurang sejam..

Esok nak menghadap pegawai MARA daerah kt sana.. Harap2 dia ok mcm yg kt Teluk Intan. Muda2 dan boleh sembang punya kaki. Tapi kalo esok ni orangnya veteran, aku cuba la tgk mcm mana nak tackle lagu dia..
SHARE

Adi

Hi... "experience is the worst teacher; it gives the test before presenting the lesson ... .".

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment