TM

The Smurfs Movie 2011

1980-an masa zaman kecik2, kartun The Smurfs ni antara feveret aku. Oleh sebab kt Johor senang dapat SBC5 (saluran TV Singapore), the smurfs ni mmg dpt tgk up to date. Dulu mana ada astro, kurang pulak cerita2 kartun kt RTM. Antara watak2 yg aku paling ingat sudah tentu la Papa Smurf, Lazy, Greedy, Brainy n ntah sapa lagi aku tak ingat.

Lagu dia jadi siulan ni masa balik skolah.

Kalo korang ada baca entry aku sebelom ni "Upcoming Movies 2011" - kartun ni akan masuk panggung dlm bulan Ogos 2011. Kompom anak aku suka..  The Smurfs 3D!!!!! Sekarang semua dah 3D saje... tiket wayang 3D pon sure mahal - start dari RM18 paling murah.. Kalo korang minat makhluk ni... Jom tgk trailer dia~


SHARE

Adi

Hi... "experience is the worst teacher; it gives the test before presenting the lesson ... .".

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment