TM

Rutin pagi ku di setiap pagi hari bekerja..

Setiap pagi ketika nak bersiap pergi keje, aku lihat anak2 dan wifey masih tido lg.. Mmg berat nak pergi kerja kalo tgk dorang.. rasa nak join balik pon ada..:) Macam tu lah.. kalau si Dian terjaga masa aku bersiap tu mesti dia tanya.." daddy nak pergi mana? nak pergi kerja ke? Tayah la g kerja daddy.." mcm tu la selalunya rengekkan anak sulung aku yg dah berusia 3 tahun.. petah bercakap.. Sofy pon sama.. kalau dia terjaga sure merangkak nak mintak angkat.. Sofy baru 8 bulan tapi dah pandai merangkak.. cepatnya dia.. gigi pon dah 4 batang.. Tak sampai hati punya pasal, selalunya  mmg aku layan diorang dulu sebelum pergi keje.. tu sebabnya saya selalu datang lewat ke pejabat BOSS.. (alasan ni kukuh tak kalo lewat sampai opis suatu masa dulu?)

Sekarang aku dah kerja sendiri.. so, buat masa ni nampaknya masa utk dorang mmg banyak.. Luangkan lah sepenuhnya..
SHARE

Adi

Hi... "experience is the worst teacher; it gives the test before presenting the lesson ... .".

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment