TM

Tak Boleh!!

Lain orang lain fesyen.. Lain org lain pe'el.. lain orang lain bentuknya.. Ada orang yg tak boleh makan durian.. ada yg alergic ataupon ada yg tak boleh tahan disebabkan bau or disebabkan nama dia durian.. ada yg tak boleh makan tempe sebab nampak berkulat - geli..  ada jugak yg tak leh makan ikan keli or sembilang sebab geli coz bentuknya yg licin mcm ulaq.. ada yg tak boleh makan kacang tanah atau segala jenis kekacang sbb nanti keluar bisul.. Baru2 ni ada lak officemate aku ni dia tak makan kicap.. Tgk kicap pon boleh muntah.. Ada yg tak boleh makan daging lembu/kambing sebab alergic jugak.. Ada yang tak boleh dekat ngan kryptonite sebab nanti power hilang..

Semua kt atas tu antara senarai pantang larang sahabat2 aku yang aku kenal kecuali si Superman tu je.. mcm2 kan..
Aku? Ni aku nak bocor sket rahsia aku kt sini.. shhhhHH~ Aku tak boleh minum MILO!
Tak tau kenapa.. sbb kalo aku minum pening + sakit perut + muntah.. bau milo pon aku dah tak tahan...
Abg minum teh O jer dik dari kecik..
Anda readers? Apa lak pantang larang korang?
Ni konon nak edit ala2 signboard "NO MILO".. tapi tak kuasa nak buat..


SHARE

Adi

Hi... "experience is the worst teacher; it gives the test before presenting the lesson ... .".

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments: