TM

Penat!!

Ok..I am thoroughly depressed, tired, sleepy and lethargic right now.. Aku rasa aku dah terlalu stressing myself too much! Pikirkan kerja yg aku buat sekarang ni.. Aku enjoy tapi mmg stress n penat.. Penatnya terbawak2 ke rumah.. adoi! mungkin aku dah lama dlm comfort masa kerja lama aku sebelom ni.. Kerja baru ni kene lebh energetic tapi aku rasa aku dah tak macam dulu.. badan dah kertu! maklum la dah pertengahan 30-an.. kerja kuat tu boleh tapi badan akan terasa letih... patut la dulu abg2 aku dok amik suplement itu ini.. utk tambah tenaga rupanya..

And I think I might be dropping the ball too soon. I don't feel like doing anything. At all. I just want to sit around after werk watching TV Shows. Tolong la saya Kak Sri Siantan!

SHARE

Adi

Hi... "experience is the worst teacher; it gives the test before presenting the lesson ... .".

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

4 comments:

  1. lorrrr ksian.....patut la da jrg update blog..cuba la dapatkan rehat yg cukup =D

    ReplyDelete
  2. waaaa..sama la kita bz giler skrg nie..huhu deela pun enjoy ngan keje deela tp keje tu meletihkan..sbb kena hadap pc 24 jamm huhu :(

    Meh singgah: Time2 mcm nie br nak wat keje!!

    sini jugak: Lelaki ke Perempuan nie??!

    ReplyDelete
  3. Sapa Kak Sri Siantan tu?

    Sian ko ya..tak pa dugaan..apa lagi carilah supplement food..maajun ke?vitamin2 ke?
    cari Ady jgn tak cari...

    eh aku ni dah mcm Kak Sri Siantan lak...

    tp dpt rasakan tu sbb ko tak memblog hari2..
    ko yg suh aku blog balik..akhirnya aku hampir hari2 lah..walaupun tak hari2...

    ReplyDelete
  4. mana nak carik maajun lintah tapa? hehehe
    Pada aku yg paling berkesan utk fokus kerja n kurangkan letih sudah tentu lah pati ayam brand..
    tapi nak minum hari2 tak tertanggung babe.. nak beli rokok lagi, pati ayam lagi... tggu la aku stop smoking~

    ReplyDelete