TM

SMS utk rakan sepejabat : Akbat Tidur Sangat2

Dear friend,

Hey, aku bukan sangat bagus untuk sound nko. Dan aku pon bukan seorang pekerja cemerlang, high achiever, performer atau top sales! Aku sama je mcm nko cuma nko ni junior aku. Dah nama kita kerja bermajikan, kita buat je la kerja. Apa2 masalah yg nko buat kita punya superior yg ada hak untuk nasihat, tegur dan juga report kt boss.Aku kan aritu dah slowtalk ngan nko kt mamak, dan nko jugak agreed nak berubah, dan nko jugak kata "kesilapan lampau tu biarlah berlalu, n baiki segala kelemahan". Adoi, masuk kali ni dah 4 kali nko kantoi tido dalam kereta. Semua org penat kerja bro... tapi mana ada org kerja tido! kalau dah takleh hadap sangat mata mengantuk tu, curik2 la tido kt workstation (mcm kekadang aku buat) or chow la kejap tido barang 5 minit gitu masa solat zuhur. Ni kalau dah asyik hilang sampai 2 - 3 jam, siapa yg tak perasan. Sori bro, aku tak boleh cover nko kalo dah sampai tahap ni.. Jez dah bising kt aku asyik tanya mana nko menghilang sebab nko ni "neighbour" aku kt opis. Last sekali masa nko tertangkap nko pi tido 4 jam... separuh hari tu bro... Alasan nko kt aku nko selalu pegi clubbing... tiap2 mlm ?  Hangover tak sudah2? Org lain pon clubbing gak bro..  Amat dahsyat tahap tido nko ni.. Aku nak bagitau nko la kan, aku ni purata tido 4 jam je sehari, mmg kata orang siapa yg tido singkat ni umur pon singkat. Tapi aku tak seteruk nko ni.. C'mon bro, aku rasa minggu depan nko akan dpt termination letter.. setahu aku last 2 week nko dah dpt last warning letter.. apa2 pon kalo aku balik opis nanti nko dah takde (aku rasa nko dah kene fired) harap2 dapat la lagi kita minum n lepak bersama kt luar...

rgds,
Adi Tedung
SHARE

Adi

Hi... "experience is the worst teacher; it gives the test before presenting the lesson ... .".

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment