TM

Brave 2012 Bluray - download

Akhirnya penantian kami berakhir...

Movie Brave dah keluar yg CLEAR version.. so, boleh lah download untuk si Dian.. Anak aku tu mmg kaki hollywood punya animation. Semua cerita keluaran Pixar ke Disney ke semua dia dah master.. Bulan June ari tu dah bawak dia tgk kt MBO.. seriously, bagi aku pon citer Brave ni mmg best.. utk 2012 ni cerita Ice Age 4, Madagascar 3, Lorax tak dapat nak lawan plot Brave ni yg nyatanya memberi kesan kt Dian.. dia berangan nak ada panah mcm watak Merida dlm Brave nih..  Si Dian ni walopon dah tgk kt wayang tapi dia tak puas.. asyik je suruh aku beli DVD or download utk dia tgk lagi kt umah..
Aku pulak mengaku bahawa sa nya, aku adalah kaki pirate.. Pirate yg tak beli CD or DVD pirate.. aku lebih prefer download je.. tapi aku akan download movie yg dah A10 / V10.. mana yg CAM punya version mmg aku tak download.. berbulan2 menunggu akhirnya dah boleh download bluray punya version..

just nak share kat anda2 semua.. kalo nak download movie Brave ni sila klik link di bawah:


atau


ENJOY!
SHARE

Adi

Hi... "experience is the worst teacher; it gives the test before presenting the lesson ... .".

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment