TM

Masih di Teluk Intan

Malam ni aku stay lagi kt Angsoka Hotel, Teluk Intan. Dah 2 malam kt sini sebab tadi aku kene visit agent kt Bagan Datoh. Yang tak boleh blah tu tiba sana dianya takde.. katanya ada emergency sedara masuk hospital pulak.. takpelah.. ronda2 lebih kurang pastu balik semula ke Teluk Intan.

Sepatutnya dalam jadual asal aku mlm ni aku dah kt Kampar. Dah book bilik pon ngan Rose, tapi benda yg boleh di adjust2 ni kekadang terpaksa di adjust bergantung kepada keadaan. Kt Grand Kampar Hotel tu selesa sikit kalo nk di bandingkan kt sini. Sini dalam bilik pon ada cicak! Beso lak tu.. Cuma sini dia punya staff semua ramah tamah, asyik kene tegur je aku.. "sudah makan encik?" "baru balik kerja encik?", " nak surat khabar encik?" . Receptionist dia minah saleh tu! tapi pandai cakap melayu, nama dia Nadia.. hehe.. cun gak tapi mcm dah berumur :p

Esok event kt Grand Kampar Hotel pukul 10am - 2pm, so aku kene gerak pagi2 tak tau pukul berapa. Cuma aku estimate sejam perjalanan.

Tu dia! cicak beso tu berbunyik atas kepala aku.. siol. (update blog dlm bilik hotel ni)
Ok sambung balik.. Tak sure esok dtg ke tidak student2 yg dah buat appointment ngan aku, yang penting aku dah tak sabo nak balik Sunway ni. Nak jumpa yang tersayang.. kesian budak2 tu tak jumpa Daddy 5 hari dan termasuk la jugak mak budak tu.. :D

Sakit pinggang sakit tengkuk bila banyak drive ke sana sini. Jadi, singgah jap ke Giant, beli tiger balm plaster nak di tempel kt bahagian yg sengal2 ni. Baru aku tau tiger balm plaster ni tak mcm koyok biasa mcm cap lada ke, cap kaki tiga ke, yg siat terus tepek. Yg ni lain sikit, siap ada adhesive backing tape bagai. Lepas tepek kene tepek lagi satu atas dia.. Hadoi, terlipat sebab tipis dan lembik dia punya plaster..  berkecah! berlipat pon aku tampal je kt pinggang ngan tengkuk aku..
aarrghhh...lega rasanya...
SHARE

Adi

Hi... "experience is the worst teacher; it gives the test before presenting the lesson ... .".

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment