TM

Nak mula blogging balik neh..

Mlm ni baru jer rasa nak main poker zenga.. lama dah tak main... ada satu zaman tu (last year or last 2 years), aku kemaruk gila main poker zenga.. game yg kt fesbuk tu le.. Tapi tadi start bukak tapi hang la plak... loading tak sudah2.. haish... sudahnya rasa nak buat coretan sket kt blog aku yg dah bersawang ni..
Utk pengetahuan korang aku layan gak game2 kt fesbuk tu... satu jer la... semua game tu jgn dimulakan... kang nanti naik syok lak,, padahal game tu takde la seronok sgt kalo nak compare ngan PS2.. kalo layan, pastu ramai lak fren2 kt fesbuk tu pon layan sama... pastu invite2 lak jadi neighbour... akibatnya terasa nak online hari2 nak bersaing ngan fren2/neighbour2 korang tu la kan... haha..
Famville lah, Mafia War lah, Cafe World lah.. tu antara yg aku tgk fenomena game kt laman sosial yg popular... melambak lagi game2 - tayah citer la... korang yg ada febuk pon arif pasal tu.. (sapa yg takde fesbuk sini?)

Aku pon lama tak berblogging.. bz kot.. ntah le.. takpe.. now i'm back!!

psst... aku layan game ni je sekarang... hehe
SHARE

Adi

Hi... "experience is the worst teacher; it gives the test before presenting the lesson ... .".

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment